پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 229722
مدير تئاتر انقلاب و دفاع مقدس کشور:
قلاده هاي طلا فرصتي طلايي براي بازروايي فتنه ۸۸/ پيام مقام معظم رهبري به ابوالقاسم طالبي ختم تمام شبهه هاست!
تاریخ انتشار : 1397/10/12 07:25:18
نمایش : 1287
مدير تئاتر انقلاب و دفاع مقدس گفت:مقام معظم رهبري حجت را برهمگان تمام کردند و مهر تائيد را بر ساختار و محتواي خوب اين فيلم زدند ديگر هيچ شبهه اي وجود ندارد و بايد در نشر اين فيلم اهتمام جدي داشته باشيم.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار محسن سليماني فارساني مدير تئاتر انقلاب و دفاع مقدس کشور در گفت و گو اختصاصي با جهانبين نيوز، به تاثيرات هنر در شفاف سازي و روشنگري وقايع و حوادث روز جامعه اشاره و گفت: در رخداد کشوري، مي توانيم با يک نگاه هنرمندانه به آن پرداخته و تاثيرات شگفت آن را در مخاطب ببينيم.

وي با بيان اينکه قلاده هاي طلا براساس يک رخداد در کشور ساخته و پرداخته شد، تصريح کرد: اين فيلم نفوذ عده اي که دلشان براي نظام نمي سوخت و قصد تفرقه افکني در جامعه را داشتند به تصوير کشيد.

مدير تئاتر انقلاب و دفاع مقدس با بيان اينکه در اين فيلم قضاوت به خود ببينده داده شده است، خاطر نشان کرد: مردم به خوبي باديدن اين فيلم فهميدند اين رخداد و حادثه تلخ در کشور براساس پيشرفت ملت نبوده و عده اي قصد بازگرداني از ادامه حرکت وپيشرفت ملت را دارند.

وي به توزيع و پخش محافظه کارانه برخي فيلم ها در صداو سيما اشاره و اظهار کرد: متاسفانه در توزيع و پخش فيلم ها هميشه يک سري محافظه کاري هايي وجود دارد که به شعور مخاطب خدشه وار مي کند؛ چرا که وقتي کاري توليد مي شود و داراي يک سري شاخصه ها و ساختار خوب است بايستي به خوبي نيز به آن پرداخته شود.

سليماني به اکران خوب قلاده هاي طلا در سينماهاي کشور و استقبال خوب مردم اشاره و گفت: انصافا قلاده هاي طلا داراي همه شاخصه ها و ساختارهاي خوب است اگر بخوايم در اکران آن کوتاهي کنيم بي انصافي است؛ اگر در صدا وسيما اين فيلم به خوبي به تصوير کشيده نشده است بخاطر همان محافظه کاري ها است.

وي به پيام مقام معظم رهبري به ابوالقاسم طالبي اشاره و گفت: وقتي شخص اول مملکت که خودعالم به همه علوم است و اشراف کامل به موضوع دارند از فيلم تقدير ميکنند ديگر حجت برهمه تمام مي شود.

مدير تئاتر انقلاب و دفاع مقدس کشور به جلسات متعدد مقام معظم رهبري در طول سال با اصحاب هنر اشاره  و تاکيد کرد: حضرت آقا با هيچ کسي تعارف ندارد اگر فيلمي داراي ضعف باشد بيان کرده و اگر نقاط مثبت نيز داشته باشد مي گويند.

سليماني تاکيد کرد: مقام معظم رهبري حجت را برهمگان تمام کردند و مهر تائيد را بر ساختار و محتواي خوب اين فيلم زدند ديگر هيچ شبهه اي وجود ندارد و بايد در نشر اين فيلم اهتمام جدي تري داشته باشيم.

مدير تئاتر انقلاب و دفاع مقدس کشور با بيان اينکه قدرت ملت ايران در برابر استکبار ستيزي بي مانند است، افزود: نه گفتن در برابر استکبار بسيار هزينه بر است و بايد تمام هنر جامعه به کار گرفته شود تا با آموزه هاي ديني و در قالب هاي هنري به خوبي ضرورت ها، ارزش ها و آنچه مردم در حوزه فرهني و سبک زندگي و مقاومت مي خواهند پيشرفت کند.

انتهاي پيام/1022ج
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html